Merhaba güzel anneler bundan 3 hafta önce kasıklarımda şişlik hissettim bir portakal kadar ve kasık ağrım vardı bende hastaneye gittim ve bana 9cm kist olduğunu ve tedaviye cvp vermezse ameliyat edeceğini söyledi ve amelyattan sonra çocuk olmuyormuş benim daha bir çocuğum var ve çok korkuyorum bana doğum kontrol hapı verdi onun yanında sabah akşam soğan kürü içiyorum böyle birşey başınıza geldimi geldiyse ne yaptiniz ve lütfen bana dua edin