Areninannesiii Oglum 1 yasinda ve son kontrolde kansiz dedi doktorumuz siz kan ilaci ne kullaniyorsun ferrosanol yazmisyi daha once doktorumuz ama oglum agzini kitliylr asla icmek istemiyorr 🤦🏽
Teemo07 Areninannesiii demiron kullanıyorum ama tadı cok kötü. Sidefer iyi diyorlar. Tadı kokusu yokmuş sanırım. Bitince değiştireceğim.
Areninannesiii Teemo07 pekmez falan veriyormusunuz keciboynuzu ozu yada bunlarinda kan yaptigini soyluyorlar ama
Teemo07 Areninannesiii sabah kahvaltıda vermeye calısıyorum 1 2 kaşık olsa da içiyor. İçmezse yogurduna karıstırıp veriyorum. Gecen ayki kontrolde bizimde kan degerlerimiz düşük çıktı.
Areninannesiii Teemo07 ve doktor kan degerlerini dusuk gorunce ailede akdeniz anemisi varmi diye sordu baya korkuttu bizi haftaya kendi doktorumuza gidicez o yuzden cok takildim
Elifsmotherr Teemo07 Demir ilaçları süt ürünleriyle verilmez diye biliyorum. Doktorunuz mu yoğurtla verin dedi
Teemo07 Areninannesiii Allaa allaa, bunun tetkikleri zaten evlenmeden önce yapılıyor diye biliyorum. Neden sordu ki. Bence de siz kendi doktorunuzla bir görüşün.
Elifsmotherr Teemo07 Anladım. C vitamini emilimini arttırıyor diye biliyorum o yüzden yazmak istedim ☺️