Ayse3695 Doyuyordur, hiç merak etmeyin. Günde 5 çişli bez gayet iyi. Kilo alımı da güzelse sıkıntı yoktur 😊 Hem doymasa ağlar huysuz olur. Birde 4. ayda artık etrafı keşfetmeye başlıyor. Emer kalkar, bi sağa bi sola bakar, geri yatar emer geri kalkar artık böyle. Her şey dikkatini çekiyor 😅