Boncuk1421_ Arkadaşlar ben uzun süredir kyk borcumu ödeyemiyorum . Vergi borcu olarak sisteme düşmüş .meselef çalışamıyorum ,çalışsam zaten ödeyeceğim .eve eşyalara hacız geliyor mu ev araba eşimin üzerinde .bilgisi olan var mı
1bebek1annee Boncuk1421_ sizin üzerinizde herhangi bir şey yoksa haciz gelemez. Ben de uzunca bir süre ödemedim vergiye düştüğü için sadece eve uyarı kağıdı gelmişti o kadar.
Kurtlarkuslaralemi Boncuk1421_ kaç yıl oldu acaba benim henüz 3 yıl oldu bu yıl ödeme başlaması gerekiyordu aslında ama ödeyemiyoruz malum.
elifineylulu Boncuk1421_ canım eve kağıt gelirse bile vergi dairesine gidip yapılandırma imkanı var 2 ayda bir ödüyorsun ve bildiğim kadariyla sadece ana parayı ödüyorsun benimde üçüncü yılım ve kağıdın gelmesini bekliyorum yapılandırma ile ödeyeceğiz inşallah
Uzaymekiii Boncuk1421_ üzerinize bişey yoksa gelmez haciz merak etmeyin sadece faiz biner. Benim de vardı geçen sene yapılandırma affıyla taksitlendirdim ondan öncesinde icraya da düştü ama üzerime her hangi bir mal olmadığı için işlem yapılamadı sadece kağıt geldi🤷🏻♀️
Boncuk1421_ Okulu bitirelim 5 6 sene oldu 2015 de bitti okul 2 sene sonra başladı 4 5 ay ödedim yaklaşık 2 senedir ödeyemiyorum
1bebek1annee Boncuk1421_ evet maaşınız olsaydı hesaplarınıza bloke gelirdi siz ödeyene kadar ama evle ilgili bir durum olmuyor merak etmeyin.
Boncuk1421_ elifineylulu ne kadar benim 15 bindi dondurdum 17 oldu şimdi 18 falan olmuştur faizle . Yapılandırma olunca nasıl oluyor
Forumdakikiz 8 bin lira kalmıltı toplamda 2 ayda bir 400 ₺ ödüyorux toplam 18 ay yanlış hatırlamıyorsam
elifineylulu Boncuk1421_ Benimde o kadar var en son 10 du yapilandirdim 13 oldu faiz işliyor sürekli..Yapılandırma yapınca belirlenen miktarı 1 ay ödüyor 1 ay ödemiyorsun ama gününü geçirirsen de yapılandırma bozuluyor