Oğlum doğduğundan beri Özel Çamlıca Medipol’e gidiyoruz aslında fakat; oğlum’un ile ilgili yaşadığımız son olayda ne doktorumuza doğru düzgün ulaşabildik (İnsigram hariç) ne de adam gibi bir yetkili ile nede gece acilde bir doktora. Kendi doktorumuz ile normalde iletişimimiz çok güzeldi fakat rahatsızlık zamanı hastane personelinin edepsizliği ve olayları farklı anlatması ile biraz mesefali olduk karşılıklı. Şimdi 1 yaş için rutin kontrollere gidecez. Güzel bir doktor bulursak değiştirmeyi düşünüyoruz.
Naif, ilgili ve gerçekten iyi olan gittiğiniz ve memnun kaldığınız doktor var mı?
Şimdiden teşekkür ederim 🌷