ehlenmomyy Canım eğer dikiş yerlerinde baskı, ağrı falan hissedersen onunla ilgili olma ihtimali de olabilir elbette. Kırmızı renk şeklinde kanama olmaması gerekiyor 8. haftadan sonra, olursa mutlaka doktor kontrolü olmalı. Kahverengi lekelenmeler ise hassasiyet, kuruluk ve hormonal değişimlere bağlı olabilir, bu ihtimalleri takip et dedi bana doktorum. Aksi durumlarda ya da uzun sürmesi durumunda tekrar kontrole gelmemi söyledi. Bende de hala hassasiyet ve kuruluk var gerçekten, ona bağlayarak söyledim. Geçmiş olsun canım 🙏🏽