Iz-0309 bende kaynar sut ile özel bölgem ve iç bacaklarım yanmıştı. en büyük şansım acil gittiğim hastanede yanık ünitesi olmasıydı. hemen 3-4 kremi karıştırıp sürdüler içinde silverdin vardi diğerlerini hatırlamıyorum. bandaj yaptılar doktor 2 ve 3.derece izi kalabilir demisti ama bundaki aCtigimzda neredeyse hic iz kalmamıştı. hafif kalan izlerede doktor bol kantaron yagi sur hic kurumasın kenarlR çerçeve şeklinde iz kalır dedi hep nemli tuttum hep yag sürdüm. umarım faydası olur cok büyük geçmiş olsun xok uzuldum