Busraslan5 Kızlar merhaba. Kızım 3 ay 10 günlük. Bizim doktorumuz hiç birşey söylemedi ölçüm yaptı çıktık odadan. Yani ekstra dikkat etmem gereken, gelişimi için yapmam gereken birşey yok mu ki insan merak ediyor 😔 sizin gelişimleriniz nasıl gidiyor ❤️