Devamke İlk defa ordan satış yaptım. Ama bana yatacak ücretten 6 tl kesmiş normalde kesinti olmaması lazım. Sizde satış yaptığınızda kesinti oluyor mu
nneslihan Devamke sattığınız ürün desi olarak fazla ise kargo ücretinin bir kısmını kesiyor. Mesela mont sattınız belli bir desisi var o desiyi geçerse kesiyor
Tiredmother Ardahsyn ürün kargo boyutlarını alıyorsa kilo olarakta boyut olarakta satan kişiden de ücret kesiyor