Rmys_27 Ben kullanmıştım ama aynı zamanda bunları da tükettim hep çok şükür baya işe yaradı ilk doğduğunda mama kullanmıştım sütüm tam gelmediği için sonrasında gerek kalmadı hep emzirdim
SÜT ARTTIRAN BESİNLER
• SU (İlk 40 gün 4-5 litre, daha sonra en az 3 litre)
• DEREOTU
• KURUÜZÜM (1 yemek kaşığı)
• KURUİNCİR (2 adet)
• İNCİR (2-3 adet)
• KARADUT (1 yemek kaşığı)
• PEKMEZLER (1 yemek kaşığı)
• YUMURTA
• SÜT-KEFİR-AYRAN
• TAHİN (haada 3 kere 1 tatlı kaşığı)
• FISTIK EZMESİ (doğal-1 tatlı kaşığı)
• KİMYON
• TANE KİMYON
• REZENE
• TURUNÇGİLLER (balkabağı-havuç-portakal-mandalina…)
• STİLL TEA HUMANA
• FİTOMİLK
• THERALİNE SÜT ÇAYI
• MALT İÇECEKLER