Arzu042 Kızlar doğumdan sonra ilk adetim sütüm 30 ml kadar anca geliyor sağmada. acaba adet döneminde sütümüz kesilir mi bu durumu yaşayan varsa yazsın korkuyorum
Sali35 Arzu042 aaa şimdi okuyunca farkettim benimde doğumdan sonra ki ilk reglim dün çocuğun idrarı sapsarıydı bütün gün ağladı açlıktan olmuş sıkınca süt gelmediğini anladım mama verdikten sonra sakinleşti . Onunla ilgili demek ki 😕
Sali35 Arzu042 benim sütüm yeterli değil günde 1 ya da 2 defa mama veriyodum ama şu reglimle onun atak haftası birleşince çocuk hem açlıktan hem huysuzluktan susmaz oldu mama sayısını artırmak zorunda kaldım 😔