Valla bu 8 aydan nefret ettim ya ben günde 3-4 aptamil veriyorum 180 cc 3 öğünde ek gıda sabah kahvaltı oglen meyve aksamda normal corba yemek falan sonta mama içerek uyuyor normalde hiç kalkmazdo smdi 50 kere gidiyorm ynına aglayarak uyanıyo ne varsa gece de kalkıyo gece 4 de falan mama yapıyorum içerek uyuyor sabah 8 de kalkıyor gene mama snra kaka yapıyor ztn kalkıyoruz ama bu ayda delirmessem iyi gündüz uykusu desen önceden 2 aaat uuyurdu smdi zorla ağlaya ağlaya öğlen uykusu ilk uykusu yarım sat oda şanslıysam bide 4-5 gibi yarım saat deliricem ya hiç bi halt edemiyorum evde gezinmek istiyor yürütecte erkek diye cok koyamıyorum offffff ne zaman geçcek anlamadım ilk kızım 3 yasında o böyle değildi bu beni yıprattı valla geceleri 50 kere kalkmaktan uykusuzluktan sabah çarpıntım tutuyor artık. Sizlerde nasıl durumlar ne yiyorlar kaç kere yiyolar uykuları nasıl