tuba27 Merhaba anneler yine ben ,kese şekline göre cinsiyet tahmini yapar mısınız(5 hafta 2 günlük) https://imgyukle.com/i/kMK5lo https://imgyukle.com/i/kMKxhj
Caglarass tuba27 Kese fasulye şeklinde olursa erkek, daire şeklinde olursa kız diyolar. Ama yuvarlaktı ikiside erkek 🤷
cizgigozlum Kesem böyleydi ilk ultrasonda kızim oldu.Ilk hamileligimde de böyleydi ama kaybettim cinsiyetini bilmiyorum benim keseler böyle oluyor
tuba27 bikerem kese yuvarlak olunca kız olur derler ,arkadaşımın kesesi bu atmamı rica etti..benim kesemde böyleydi ve benimde bi kızım var 😍