3 aylık bebeğim bazı geceler iyi uyuyor 11 gibi emiyor sabah 6 ya kadar kalkmıyor gelişimi iyi çok şükür bende tek baktığım için çok yorgun olup uyanamiyorum bazen sonra çok vicdan azabı çekiyorum sadece anne sütü alıyor acıksa uyanır diyorum bazen de sizler uyandırıyor musunuz ne yapmam lazım 3 aylık artık