Nesli06 Bebeğim 11 aylık oldu ne emekliyor ne niyetlere tutunup kalkıyor ne yürüyor yerde yatarken kendi basına bile kalkamıyor çok üzülüyorum doktor muayene etti nörolojik bi durum yok dedi☹️ Benim bebeğim ile aynı durumda olan var mı
Wanderlust Nesli06 arkadasimin oglu 13 aylikti emeklemeden direk yurudu doktor sorun yok degilse hic endise etmeyin her bebek gelisimi kendisine ozeldir 🌸