Kızlar bebeğim 33 günlük gaz sancısı cekıyordu bende ayaklarıyla bisiklet hareketi ve hani ayaklarını karnına doğru bastırma varya ondan yapıyordum sakınleşiyor ve daha kolay çıkıyor gazı o ara kayınvalidem çok bastırma kalçasını çıkarırsın demesin mi benim çocuğum ben senden daha ıyı düşünüyorum be kadın bnde yok artık anne hafif yapıyorum iyice bastırmam lazım kalçası çıkması için dedim umarım anlamışsınızdır o karına bastırma hareketini sizce sebeb olur mu kalça çıkıklığına ya şuan moralim bozuldu yapmSamıydım acaba karnına bastırma hareketi bana yardımcı olurmusunuz bu konuda lütfen 🙏