Fatmacetin31 4. Ayın ortalarına gelince kollarını sardığımda istemedi ağladı. Ben de üstelemedim.Zaten uykuda takip ederseniz bi zaman sonra sıçramıyorsa çok da gerekli değil. Bi yolculukta Müslini üzerine örtünce yüzüne götürüp uyuyakaldı. O düzen devam ediyoruz.Ama müslini olmadan asla uyumuyor, uyku arkadaşı edindi kendine😂