Ipekhanim Bebeğim 2 haftalık aşırı gaz sorunu yaşıyoruz probiyotik kullanıp memnun olan anneler hangi markalari tavsiye edersiniz
Ayssss1 Ipekhanim doktorunuza danışsanız daha iyi olur benim doktorum bigaia verdi tek basına yeterli olmayınca sap simplex ekledi sonra oda yeterli olmadı relactaz verdi çünkü probiyotik tek basına gaz problemini çözemiyor o yüzden doktorunuza danışın
Berna0612 Ipekhanim bende şurda durayım başlık açıcaktım iyiki bakmadan açmamışım benimde bebeğim 2 aylık gaz problemimiz var 🙆♀️
Ipekhanim Ayssss1 doktorumuz 5 6 marka yazdı hepsini almak istemedim annelerin kullanıp memnun kaldığı markalar varsa diye sormak istedim
Ayssss1 Ipekhanim hem gaz hem probiyotik olarak alacaksanız bigaia yada maflor alın gaz içinde extradan sap simplex kullanın