Esradan Dogum sonrası devletten cocuk parası alan var mı 1. Cocuk için 400 ikinci için 300 falan veriliyormus. alanlar nereye basvurdunuz ?
Berna0612 Esradan 1 cocuk için 300 ikinci için 400 veriliyor ben ilkini aldım ikinciyi daha alamadım iki ay oldu doğum yapalı biraz daha değeri düşünce o zaman verirler 🙈
Tugce_hckrkmz37 Esradan ilk cocukta 300 ikinci cocukta 400 dogum belgesi ile sosyal yardım merkezine basvru yapmanız gerekli
Deletedmom6262 Ben T.c vatandaşı değilim ama çocuğum ve eşim vatandaşı ben başvuru yapamıyorum nasıl olucak bilginiz varmı eşimin TC siyle başvuruda bulunabilirmiyiz