anneogulllll Kızlar moralim çok bozuk doktor 4 aylık bebeğime üfürüm var dedi sevk yazdı çocuk kardiyolojisine böyle olup tedavi olan var mı çok korkuyom
Babybloom anneogulllll üfürüm zamanla kaybolabiliyor, kardiyoloji gitmeden üzmeyin kendinizi. Bazıları zararsız oluyor hatta, onunla yaşayabiliyorsun.bizimde ilk doğduğunda yönlendirdi ler, 6 aylıkken kontrole gittik kapanmıştı.
Nursena0606 anneogulllll Oğlum doğduğunda vardı. Kardiyolojiye gittik. Böyle durumlar olabilir. Anne karnında kapanması gereken kapakçıklar sonradan da kapanabilir sizinki şuan endişe ediver bir durumda değil demişti. 3 ay sonra tekrar bakalım demişti. Sizinki nasıl 4 ay sonra fark edildi?
anneogulllll Ozgdfn benim karnındayken vardı ama geçti denildi meğersem geçmemiş büyümüş bebek büyüdükçe oda büyüyor muş iyi veya kötü huyumu bilmiyorum yarın öğreneceğim ama doktor diyince çok kötü oldum
Ozgdfn Zeh2020 Bi belirti yoktu bir muayne ederken söylemişti doktor bide delik vardı . Onu hamileyken detaylı ultrasonda öğrenmiştik.Pazartesi günü kardiyolojiye gittik bir yaşında cagirmislardi kontrole delik kapanmis ama ufurum devam ediyor masum ufurum bebeğin kalbi büyüdükçe kapanır dedi. Muayenelerde bazen duyulur bazen duyulmaz dedi eğer geçmezse iki yaşında tekrar kontrol önerdi
Ozgdfn anneogulllll sizin dediğiniz delik mi yoksa ufurum mu ikisi farklı şey çünkü. Allah şifa versin inşallah iyi haberler alırsınız 🙏❣️
anneogulllll Ozgdfn doktor üfürüm dedi ama tam bilmiyorum yarın belli olacak ne olduğu karnındayken de vardı
anneogulllll Nursena0606 ben hamileyken de demişlerdi hatta hacettepeye gitmiştim ama hamileliğim sonlarında geçmiş dendi sonra bebeğin aylık kontrollerinde de gözükmedi belkide gözüktü doktor demedi doktorumu değiştirdim bu doktorum dedi
Nursena0606 anneogulllll Aaa ne garip. Tekrar o doktora gitmeli bakalım ne diyecek. Böyle bir şeyi nasıl söylemez. İnşallah en kısa zamanda iyileşir.