rua_da_senhora_das_verdades merhaba canım. Su an bir adet burun damlasi,gunde 1 kez kullandigimiz zaditen damlayi 2 kereye çıkardı doktorumuz,4-5 kez burnunu temizleyin fizyolojik serum ile yikayin dedi. Birde aspi natura diye bir surup almistim kendim icin iki kez yarim olcek ondan kullaniyoruz. Su anda iyi gibi. Bizim cok degisik öksürme sikligi soyle sabaha karsi 6 gibi kriz seklinde geliyor. Geniz akintisi oldugu icin tikaniyor. Şükür 2 gecedir cok rahat ama. Su an gecti diyebilirim🤲