Arkadaslar 3 aydir bu bela ile uğraşıyorum. İnanin gecem gündüzüm kalmadi artik. Ufak oğlumda bitmeyen öksürük var kac ilac kac antibiyotik bitirdik sayısı belli değil. Surekli bitip yeniden basliyor. Cildircam yeminle. Sapasaglamken birden burnu akiyor peşine kriz seklinde öksürük basliyor. Babam kronik astım hastasi. Esimdede alerjik astim var cok korkuyorum. Kan tahlilleri temiz cigere iki kez indi bronsit ve bronsiolit dedi doktor. İlac kullaniyoruz geciyor. 1 hafta 10 gün sonra tekrarliyor. Evde denemedim sey kalmadi. Vitamin degerleri yeme icmesi gayet guzel. Bagisiklik icin de ilac kullaniyoruz ama nafile. 18.ayina kadar burnu dahi akmayan hastane yüzü gormeyen cocugum 3 aydir doktordan cikmiyor yeminle bunaldim artık Rabbim baska dert vermesin tabii ama baska bir sıkıntısı mi var diye de endise ediyorum🥺sunu yaptik iyi geldi diyebileceginiz birsey var mi ? Yine randevu aldim 1 saat sonra goturcem doktora sizlerede sormak istedim 🤦