Mthnsena1 Kızlar alerji doktorumuz erken başlamak daha iyi diyip 5. Ayda ek gıdaya başlayabileceğimizi söyledi, aranızda böyle yapan var mı? 6.ayı bekliyordum ben çünkü. Belirtilerimiz gürültülü kanlı mukuslu kaka huzursuzluk gaz.
Ayssss1 Mthnsena1 alerjimiz yok ama uyku ve beslenme problemimiz olduğu için doktorumuz erken başlayalım belki düzelir dedi 2 hafta tadım yapmamı istedi daha sonra başlayabileceğini söyledi ben sabırsızlandım dün biraz patates püresi yedirdim şimdi uyuyor uyanınca havuç püresi yediricem
Baltopu Mthnsena1 canım başladınmi bilmiyorumda tabiki başla,zaten bebeğin alerjikmiş üç gün kuralıyla verirsin muhtemelen herşeyi yine 6.ayı bulur yani