tosbilitostos evet var birtane kızamık aşısı ama bebeğinizin süt ve yumurta alerjsi var ise hastane kontrolünde yapılıyor canim aşının içinde süt yumurta var mış 9;aydan sonra 1 yasinda var onda 3 tane asıl olacakmış o da muhakak hastanede ama alerjiniz yok ise sağlık ocağına devam edebilirsiniz