Kızlar merhaba bebeğim 10 aylık (erkek)ilk ek gıdaya geçişimizde azda olsa yerdi ama son zamanlarda sadece kaşığın ucuyla yiyor artık oturup ağlıyorum sinirden,üzüntüden.İştahı için neyapmam lazım nolur bana yardım edin 😞Kilosu çok az çok üzülüyorum 😞 sadece emmek istiyor bu durum beni oldukça yıprattı ne yapsam çare etmiyor artık