Kızlar merhaba. Doğum yaptım bir buçuk ay oldu çok aşırı tatlı yiyorum. Bunun için internetten biraz araştırma yaptım ve tarçının kan şekerini düzenlediğini ayrica anne sütünü arttırdığını hatta bebeklerin sütün tadını daha çok sevdiğini öğrendim. Meme reddi yaşayanlar varsa bi araştırıp deneyin bizde bi red problemi yok o yüzden işe yarıyor mu bilemiyorum ama denemenizi tavsiye ederim. Bir çay kaşığı süte karıştırılıp içiliyormuş