Bebeğim 2 ay 18 günlük , gündüz uykusu hiç yok denecek kadar az , her gün aynı değil tabi ama özellikle son bir haftadır gündüz uyumuyor tüm gün bir veya 2 defa 15-20 dk lık uyku yapıp uyanıyor , bazen emerek bazen sallayarak bazen kucakta uyutuyorum hepsinde maksimum 20 dk . Gece uykusu da çok düzenli değil sürekli uyanıyor sabaha karşı 5-6 gibi de uyanıp geri uyumuyor , nasıl bir yol izlemem gerek , sadece gece uykusu yetiyor mudur uykuya ihtiyacı olsa uyurdu deyip bırakmalı mıyım yoksa gündüz uyutmalı mıyım ? Napcagımı şaşırmış durumdayım tüm günüm uyutmaya çalışmakla geçiyor bu şekilde