MinnakAsel biz 3 gün modern tıpta her akşam serum aldık kan tahlili temiz çıktı kaka tahlili verememiştik o zaman en son 4. Gün aynı doktor vardı yine bu çocuk iyileşmiyor aynı aç geziyor kusuyor ishal Hala mama bile içmiyor dedim
şehir hastanesine yönlendirdi ilgilenmiyorlar dedim
çünkü gündüz şehir hastanesinde akşam modern tıpta serum alıyordu kızım
sen bu kağıdı götür acildeki doktora ver dedi imzalı bir kağıt ilgilenmezlerse tekrar buraya gel dedi
acildeki doktor kaka tahlili istedi verdik rota virüs çıktı yatış yapıldı 4 gün yattık hastanede ama ben zorla de olsa muzu ezip veriyordum öyle öyle ishali geçti