1Beybiletto Bebeğimi maalesef ki sadece mamayla besliyorum sütüm olabildiğince az damla damlada olsa sağıp veriyorum.. 60 cc içiyor.. ben hipp kullanıyorum başka mama tavsiyesi istiyorum sanki hipple doymuyor gibi ağzı hep arıyor..
Syyyy 1Beybiletto bebeklerin doyma hissiyatı yoktur. Doyduğunu bilmiyor. Aylık kontrol de kilo alımı yeterli ise doyup doymadığını anlarsınız. Onun dışında bende bazen bebeğime mama veriyorum golden goat kullanıyorum güzel bi mama gaz ve kabızlık sorunu yapmadı
marimon 1Beybiletto ben kendi deneyimimi söyleyeyim aptamil kullandım çok şişirdi kızımı sonra sma’ya geçtim kızım hem tadını sevdi hem doydu hemde şu an kilosu normal deneyebilirsiniz
Seymacr 1Beybiletto neredeyse hepsini denedim sma optipro ve bebelac gold bize iyi geldi ama gerçekten hipp sanki çabuk acıktırıyor ya da doyurmuyor diye düşünmüştüm bende
Yasemin38 1Beybiletto canım sağmak yerine sık sık emzisen sütünün artmasınıda sağlarsın. Bebeğin ne kadarlık ki
1Beybiletto Yasemin38 meme ucu kalın olduğu için bir türlü almıyor ağzına denedik zorla sokmaya çalıştık almıyor
Sucukluyumurta11 1Beybiletto bebelac gold kullandım ogluma hep çok güzel kilo aldırdı ve doyuruyordu. Artık büyüdü sma ya geçtim probiyotikli olandan kullanıyorum
Morvy 1Beybiletto benim kızımda 3 buçuk aylık sadece mamayla besleniyor başından beri SMA kullanıyoruz 120 cc içiyor gayet memnunuz
Yasemin38 1Beybiletto canım farklı meme uçları denesen daha ço küçükmüş bebeğin biberondan kolay ulaşıma alışırsa memeyi red eder. Sık sık emmek isteyeceği ve ten teması isteyeceği dönem şuan
Yasemin38 1Beybiletto sakin ol canım sütünüde etkilersin. Biraz yorulursun evet ama alışır emmeye bebeğinde sürekli almasını sağla