Merhaba , inşallah yazımı görürsünüz .. 2 buçuk ay önce doğum yaptım sağ bileğim inanılmaz ağrıyor doğum sonrası bu şekil ağrısı olan oldu mu? Neler yaptınız fikir verirseniz sevinirim .. birde inşallah geçici birşeydir 2 tane çocuğum var iş yapamıyorum küçüğünü bile zor alıyorum kucağıma sağolun şimdiden