Naciyeylmz Ne ,zaman taktiniz korse bnm biraz göbeğim kaldı eczanden çıt çıt li korse aldım taktım ama az kaldı napabilirm yada naptınız
ML_11 Naciyeylmz valla bende takmak istiyorum ama enfeksiyon kaptırmışım iyileşince anca takarım korseyi
Tortilla_ Naciyeylmz Ben takmadım hemen ama bir tanıdığımız 4 gün sonra mi ne takmış. Anneme söylemiş bebek görmede. (40ında) Annem karnı dümdüz diye sanki doğurmamış. Ama biraz ağrı cekmiş o da normal
ayseadem 29052021 evet uyurken çıkardım faydasını da gördüm doğum sonrası göbeğim dümdüz oldu sarkma vs olmadı 🙂
Omom Naciyeylmz korse hiç takmadım. Bebeğin alerjisinden dolayı inanılmaz katı diyete girip aç yaşadım göbek falan kalmadı 😂
614408eoa Naciyeylmz doktor hiic taktırmadı valla bi süre o göbek kaldı gitmicek dedm ama 20 klo verdm hiiic bse kalmadı valla dün düz tvsiyem bosuna canını yakma 6 ayndan sonra platese basla braz da bogaz tuttnmu 10 numara
Gizemira Valla o kadar acı çektim ki korseyi düşünecek halim bile olmadi takmadim pekte umrum degil kalırsa kalsin gobek tek gayem bebem gerisi umrum degil valla
1mom1babyy Naciyeylmz ben takmayı çok istiyordum kaynana sağolsun korseli para mı vericen ayrıca korse takınca daha çok göbeğin kalır diye aldırmadı taktırmadı. Şimdi göbekle uğraşıyorum😒
Emine-24 Valla dikiş acısı başka şeye benzemiyormuş takmadım ben gider zaten sütten kestiğimiz de sıkı diyetle
ayseadem 29052021 sağlık daha önce gelir ağrınız oluyorsa takmadığınız iyi olmuş benim ağrım olmadı sadece ilk kez narkoz aldığım için başım çok feci ağrıdı başka ağrı yaşamadım o yüzden kullanabildim sizde yürüyüş yaparsanız istediğiniz gibi olur inşallah buradaki herkes çok iyi diyor Leslie için bende başlamayı düşünüyorum hatta bir bakın isterseniz 🙂
29052021 ayseadem çok teşekkür ederim. Haklısınız sağlık önemli. 7.aya girdik hala bebeğim ayaklarını vurunca falan ağrım oluyo ve korseye cesaret edemiyorum. Dediğiniz gibi gün içinde çok hareketliyim inşallah düzelecektir😇
kenankaan Naciyeylmz ben korse aldkm beceremedim, kilo verip egzersiz yaptıkça azalmıştı o göbek, şimdi gene hamileyim bu sefer korseli taytlardan almayı düşünüyorum , ondan memnun kalan arkadaş var. İnşallah bende de işe yarar
Yakamoz__00 Bi 15 gün taktım sonra yaz sıcakları evimiz çok sıcak olunca bebekle uğraşmaktan takmadım göbeğim var hala. Çok da umrumda değil