yaramaz_bocegim Merhaba anneler dolap vs uygulamalarda ünlü mağazalar için ihraç fazlası ürünler satılıyor. Mağazaya göre yarı yarıya. Bende zaranın bir tulumunu aldım yarı fiyata. Bu ihraç fazlası ne demek oluyor yani mağazadan alınanla farkı nedir çakma ürün mü 😒
Milena11 yaramaz_bocegim normalde yurt dışına gönderilecek ürünlerin arasından çok az defosu olan yada kalite kontrolden geçemeyen yada hiç bir sorunu olmayıp kota fazlası olduğu için ekstra ya düşen ürinlere ihraç fazlası denir. Ama mağlesef ihraç fazlası deyip çakma satan da çok var
linaninannesiiii yaramaz_bocegim ihracat amacıyla üretilip ancak herhangi bir nedenle ihraç edilmeyerek bu üretilenlerin bir kısmının çeşitli nedenlerden dolayı üreticinin elinde kalmasıdır.
yaramaz_bocegim Milena11 yani ihraç fazlası kelime olarak mantığını biliyorum da sanki bana gelen çakmaydı ya çok kötü kokuyordu çünkü 🙄