Oglum asiri kusuyor en başından beri. Günde 2 su bardağı kusuyordur. Kesik kusuyor ama peynir gibi. Dun bi mama verdim ilk defa 200 cc hepsini içti ve hiç kusmadi. Ama az önce beni 5 dk emdi ve yarım saat sonra yine kusmaya başladı. Fazla içiyor desem Sütüm de bol değil, neden olabilir acaba ??