Keremgs benimde ilk çocuğum hiç anlamamıştık bizde hastaneye gittik doktor söylemişti bu bebek kolik bir diye her tahlili yaptırdık valla hiç bir sıkıntısı yok şükür kolik olabilir büyük ihtimalle ama tanıyı kendi doktoru koyarsa daha iyi olur çünkü bizim doktorumuz koydu tanıyı Allahım çok zor zamanlardı valla ömrümden 10 yıl gitti diyebilirim şuanda bile hala ataklarımız devam ediyo