Anneler merhaba🌺
oğlum 2 yaşında ve çok hareketli daha küçük olduğu için sadece benimle oyun oynuyor, kendisi oyalanmaz hiç. Hiç tv açmıyorum ama çok çok zorlanıyorum. ev işi, yemek derken. Çoğu zaman akşam o uyuyana kadar hiç iş yapamıyorum. Kendime ayıracak hiç vaktim kalmıyo. Tv izletmeye çok korkuyorum. Sizce çok mu takıyorum? En azından işlerimi yapana kadar 1 saat izlese diyorum ama içim rahat etmiyo