mombunny
Ben şöyle yapıyordum. Hemen size anlatayım.
Özel Dr’um vardı. Prof.Dr. Ank.da. Kendisinin özel muayenesi vardı. Ben her ay buraya gidip muayene oluyordum. İstediği test, idrar, kan vs.yi de kendisinin yönlendirmesi ve ismi ile çalıştığı Üniversite Hastahanesine veriyordum. Ertesi günü sonuç çıkınca sekreteri beni arayıp, sonuçları söylüyordu. Geçen yıl gidiyordum 400TL’ydi. Muayene ücreti.
Bu arada Kadın Doğum için randevu çoğu hastanelerde sabah bizzat alınıyor. Bilginiz olsun.