Merhabaa, 3 aylık oğlum kabız oldu. 5. Gün bugün tuvaletini yapmıyor. Doktorumuz poposunu biraz uyarmamı , işe yaramazsa fitil veya lavman dedi ama başka yapabileceğim bir şey var mı? Sıcak suyla yıkadım masaj yaptım. Hiç keyfi yok bebeğimin sürekli ıkınıp ağlıyor. Ona nasıl yardımcı olabilirim hanımlar?