Merhabalar oğlum 6.5 aylık oldu ama yaklaşık 15 gündür idrar da azalma ve renginde koyulaşma var böbreklere bakıldı, idrar kan tahlili yapıldı. Sıvı alımı yetersiz denildi.
Ancak devamlı emziriyom, su vermeye çalışıyorum ağzını acmiyor. Kabak patates havuç çorbası yapıyorum yemiyor. Bebek tarhanası aldım yok. Dr yumurta sarısı labne peyniri dedi sabahları yediriyorum oguruyor kusuyor napcagimi bilmiyorum. Biberon emzik asla almıyor ben bu çocuğumu nasıl besleyecegim 😭😭😭😭