BirAlparslanAnnesi Glcnada yAa hiç aklıma gelmemişti dur bende koyayım ya güzel olur çıkarıp pişirmesi
2prenses1anne Glcnada bende koyuyorum yıkıyorum süzüyorum iki boyut yapıyorum hatta bir böreklik birde yemeklik yufka varsa ani misafire hemen börek yapıp pişiriyorum 😊
2prenses1anne Glcnada evet çiğdem çift poşete geçirip kör düğüm yapıp buzluğa atıyorum çılardığımda ne yapçaksam ona göre pişiriyorum 😊