Arkadaşlar bebeğimde et,tavuk,balık, buğday ( dolayısıyla ekmek, makarna, şehriye,tüm paketli ürünler,bisküviler, Antep fıstığına alerji çıktı. Alerji testinden sonra, iki ay önceydi, diyete başladım ama bebeğim hala huysuz ve az uyuyor. Dün de gastroenterolojiye gittik,testte çıkmayan şeylere de alerjisi olabilir dedi doktor ve raporlu mama yazdı. Alfamino adında. Tadı iğrenç ötesi. Bebeğim normal mamayı bile istemeye istemeye hatta bazen ağlayarak yiyordu. Yeni yeni alışıyor mamaya derken bu yeni mamayla hepten ağlama krizlerine girdi. Acaba mama yerine ek gıdaya mı geçsem diyorum, kimi doktor ek gıda diyor kimi mamayı zorlayın diyor. Aynı durumu yaşayıp bu probleme çözüm bulan arkadaşlar lütfen bana da yol gösterin ,bebeğim çok az kilo alıyor ve bu durum artık çok canımı yakıyor. Beş aylık oldugunu duyup sanki yeni doğmus diyen var, moralimalt üst oldu.😢