3.5 aylık olduk. Ve 1 haftadır sancı çekmiyor. Kolik bi bebek değildi aman aman sancısı olmazdı ama ben her emzirmede gazını mutlaka çıkarırdım. Çıkarmazsam kolik bebek gibi sürekli sancı çeker ağlardı, gündüz sorun olmuyordu ama gece emzirmesinde uykusu bölünüyordu. 1 haftadır ne gece ne gündüz gazını çıkarmıyorum. Ve sancı çekmiyor kendi kendine çıkartıyor. Allahım çok şükür bunu da atlattık. hep gaz derdimiz olacak sanırdım ama geçiyormuş 🤩 darısı diğer bebelere inşallah amin 🙏