Miro Ezoli35 egepol hakan bey iyi beri ama neşe hanimda cok iyi bende devlet de istiyorum iyi bir doktor bulursam devlete gidcem kontrol için
DenizRuya Ezoli35 Izmır özel can hastanesi Asli hanım mükemmel bir doktor kızımı ona götürüyorum uzman ve coook ilgili bir doktor en önemlisi 7 24 ulaşabiliyorum tavsiye ederim
Serene Ezoli35 Medicalpark Hastanesi’nde Arda Bozgül’e gidiyoruz.Ve çok memnunuz doktorumuzdan.Bebeğimize ve bize yaklaşımı,her kontrolde açıklayıcı tavrı,ulaşılabilir olması çok iyi.Tek kötü yanı hastanenin en yoğun doktoru.
Ugggg Miro egepolu banada çok söyledi arkadaşlar ama çok uzak şahsi araba olmadan gidip gelmem mümkün değil mecbur sürekli devlete gidiyorum gerçi devlettende memnunum ama bı özele götürmek isterdim
Incitanesi6835 Ata saglikda bana.nagehan hanimi çok.onerdiler imstagramda bakabilirsinjz ona biz randevu aldik bakalim
Incitanesi6835 Minikprens Miro bjrde 6 ile 11 arasi çalışması güzel esim izin almakda zorlanıyor bizim.icin aksam.olmasi güzel
DenizRuya Ezoli35 Evet evet o bende doğumu orda yaptım aa neden beğenmedin acaba dikaktini çeken bişey mı oldu
Ezoli35 DenizRuya ilgisiz geldi geçiştirir gibiydi.mesela yenidoğan bebeğe her yerine bakılır bnde hemşireyim fakat üstünkörü baktı cnm
Bvg Ezoli35 bende orda dogum yaptim asli hsnima goturuyorum simdilik yogun bakimdayken cem bey ilgilenmisti ama ondan randevu almak imkansiz nerdeyse.Asli hanim bsya bir inceledi cisine kadar bakiyor.Rutin kontroller icin bence ilgili geldi ama uzun vadel8 baska bir doktor onerisi varsa bende dusunebilirim
DenizRuya Ezoli35 Anladım canım 13 unde kontrol var tekrar bi gözlem yapayım en iyisi sağlıkla büyüt inşallah bebisini 🤗
Ezoli35 Bvg canım Cem beyi çok önerdiler mesela.aslında onunla devam edilir sıra hiç bakmadım ama duydum ismini
Serene Minikprensannesi Biz doğduğu andan beri hiç değiştirmedik.Üstelik Manisa’dan gidip geliyoruz.Kadın doğum doktorum önermişti zaten,bize çok faydalı oldu.