Oykukzy Arkadaşlar indirimden alacağım ama natural ve bionatural kullanıyoruz ekstra kullanan var mı? Ya da kilot bez kullanan var mı?
1bebek1annee Oykukzy ben kullandım 1 ay kadar extra. İndirimden almıştım. Sızdırma taşma faln olmadı güzel bi bez fakat kokusu yüzünden rahatsız olmuştum ben,limon kokulu çişle birleşince de kötü oluyordu.
Annelik30 Oykukzy ekstra kullanıyorum bayadır çok memnunum bende bio natureli merak ediyorum nasıl acaba
Yamanikomm Oykukzy ben ekstra.kullaniyorum.cok.memnunum keske cok daha once tanissaydim incecik hoc rahatsiz etmiyor tasmiyoda ama sunu belirtmek isterim geceleri prima takiyorum uzun uyudugu icin nedense gece sleppy tasiriyor ama.gunduz icin ideal
Nezzz_ Oykukzy ekstra kullandım fakat taşırma yaptı memnun kalmadım fıyatı uygun dıye ılk defa denedık zaten incecik iç kısmı sızdırma yapması normal kağıt gibiydi naturel kullanıyorum suan memnunum ondan
Mlkhrn Ben üçünü de kullandım. Bio natural en kalınları ama bana en yumuşak gelen o oldu. Ekstra naturalden çok az daha ince ve kokulu. Ama paketi açıp organizere yerleştirdiğimde ertesi gün o koku kalmadı. Hiç biri bizde ne gece ne gündüz sızdırma yapmadı. Bir de bio naturalin bedenleri diğerlerinden daha büyük. Zaten paket üzerindeki kilo aralığı da büyük
Nisan12 Oykukzy Bende merak ediyorum indirimdeymiş ama almadım eşim geçen hafta yanlışlıkla külot bez olanı almış ben sevemedim çırtlı.daha iyi oluyor sanki
Eliff61 Bio naturali çok tavsiye ettiler diye stok yaptım ama maalesef pişik yaptı. Bitirmek için arada kullanayım diyorum ama anında pişik oluyor kızım. Çocuktan çocuğa çok değişiyor. Aman stok yapmayın
Oykukzy Bende natural ve bionatural kullanıyorum ikisinden de memnunum ama indirimde bionatural kilot bez ve ekstra cırtlı bez var hangisi daha iyi olur bilemedim acaba kilot bez taşırma yapar mı ya da ekstra taşırır mı
BuzluKahve Oykukzy denemek için küçük paket aldım, hemen kızardı poposu. Bir sürü bez denedim ben prima el yakınca, extre en kötüsüydü. Sürekli değiştirmek gerekiyor primadan 4 bez gidiyorsa bundan 6-7 bez gidiyor aynı paraya geliyor.
Oykusmummy Oykukzy ben hep ekstra kullandım hiç sıkıntı yaşamıyorum . Başlarda kaka taşınması yapıyordu numara büyütünce düzeldi . Bacaklarını biraz sıkıyor o da kalıpları dar olduğu için