minimu idarenize önceden bildirmektedi amaç maaşınızın yapılmaması her ay belli tarihler arası maaş işlemleri olur ayın başlarında diye biliyorum önceden bildirmeniz lazım ki maaşınız yatmasın yatarsa geri ödeme işlemleriyle uğraşacaksınız.mesela bu ayki maaş geçen ayın başında yapılmış oluyor