YigitEfeninAnnesii Bebeğime doktor buhar yazdı 2 tane biri 4 defa diğer 2 defa sabah ve akşam bu ikisini karıştırıp mı verecem yoksa ayrı ayrı mı doktora sormayı unuttum maalesef belki aranızda bilen biri vardır 🤗
BirAlparslanAnnesi YigitEfeninAnnesii isimleri neler yazarsan yardımcı olabilirim ventolin ise 4 saatte 1 demiştir ama ventolin çok ağır bi ilaç tek başına verilmez genelde hipertonik yada izotonik serumşa karıştırılarak veriliyo
Morfrenk YigitEfeninAnnesii karıştırman gerekseydi karıştır derdi, ayrı ayrı ver ama mesela 2 kere verilenle 4 kere verileni peşpeşe verebilirsin sadece karıştırıp verme. Serum fizyolojikle seyreltmeyi de unutma
Miniklerim123 YigitEfeninAnnesii ya kaynamış soğumuş su ile yada serum fizyolojik ile kullanabilirsin ventolin sonrası bebeğinin yüzünü mutlaka yıka ve ya emzir yada su içir agzı yara oluyor
YigitEfeninAnnesii BirAlparslanAnnesi evet onu beraber veriyorum 1 CC serum fizyolojik koyuyorum içine