Lulemom valla senin bilecegin iş senin evladın emzik tutmayan bebek ne yazık ki tutmuyor 🤷 bende çok korkarım öyle şeylerden fakat bebeğim daha 40 günlükken gaz sancısı çektiği için dolu dolu bir çay kaşığı şekerli suyu cocguma verirken kayinvalidemi yakaladigim engel olmak için de çok geç kaldığım için😡 3 aylık bebegime emziği tuturmak için azıcık batirkaktan pek korkmadım 😂 fakat benim çocuğum kolik bir bebek emzikle sakinlestigi için başka çarem yoktu..