Merhaba sevgili anneler 🤍 Bunu büyük bir gururla yazıyorum 😀Uyku eğitimini başardık çok şükür Biraz bahsedeyim istedim neler yaptığımı 🙂 1 hafta oldu benim oğlum kendi battaniyesini çok sever emzikte kullanıyor normalde ayağımda saatlerce sallardım öyle uyurdu ve 1 saat sonra tekrar kalkardı Sonra Artık karar verdim başlamaya ilk günlerde yatağına koyuyordum emziğini veriyordum ve battaniyesini yanına koyuyordum bende beni görebilecek şekilde karşısında uyuyordum fakat böyle olmadı çünkü beni gördükçe kucak istedi ağladı sonra aynı şekilde yatağına koyup odadan çıktım kapının önünde bekledim emziğini filan attı sürekli odaya girip ağzına koyuyordum geri çıkıyordum kapının önünde bekliyordum belli bir zman sonra artık sıkılıp uykuya dalmaya başladı gerçekten çok şaşırdım 3 saat filan uyumaya başladı gündüzleri bir de uyduğu şarkıları tekrarlama yapıp odaya koydum böyle daha kolay geçiyor uykuya 😍 Sorularınız var ise yardımcı olabilirim 🙂(Bebegim 6 aylık )