Kevser_ Başla canım valla hep sabrettim Bi 3 aylık olsun yaşın girsin yok diş çıkarıyor yok hasta ondan diye diye Ama en sonunda pes ettim valla bende 10 da yada 10 buçukta yaptırıyorum 2 de kalkıyor tüm uykusunu almış sanki bide 2.yolda Allah nasip kısmet ederse 20+4üm çok yoruluyordum ne gece nede gündüz dinlene biliyordum şimdi hem gündüz düzene girdi hem gece arada uyanıyor mamasını veriyorum geri uyuyor çok şükür