haticenurela bence acile gidin. kız kardeşim 14 yaşındayken geçirdi yüz felci onun şöyle olmuştu önce dilinde yağlı bir his hissetmişti sonra gözü kapanmamaya başladı sonra da mimikleri kaydı yani bir taraf felç olduğu için kayık gibi göründü işte biz de anlamadığımız için kayma olana kadar doktora götürmedi annemler. tedavisi 15 gün falan sürmüştü. o dönemde çocuk bölümünde hastanede yatmıştı ama doktor daha erken getirseydiniz keşke demiş annemlere