Aleyna_nur19 bitkisel bir damla diye biliyorum. Bende bebeğim için almıştım fakat biz Kolik olunca pek işe yaramadı. Bu arada her damla her bebeğe iyi gelmiyor maalesef ancak deneyerek bulabilirsiniz. Bizim doktorumuz Debridat şurup vermişti bağırsak düzenleyici ve son derece memnun kaldım bu şuruptan. 2 ay kullandım. Şuan 3.5 aylığız artık kendi çıkarabiliyor gazını o yüzden bıraktım. Sizde doktorunuza danışabilirsiniz